පහුගිය 16 වෙනි සෙනසුරාදා හවස අහඹු සිද්ධියක් වුනා.. අපේ අක්කාට සිරස රේඩියෝ එකෙන් උදිත් නාරායන් සජීවී සංගීත ප්රසංගය බලන්න ටිකට් දෙකක් ඇදිලා තිබුනත් එයාට යන්න වෙන්නෙ නෑ කියලා මට කිව්වා..
මම කොහොමත් හින්දි ගීත වලට ඉස්සර ඉඳලාම ආස නිසා අක්කා කිව්වා මට ටිකට් දෙක ගන්න කියලා.. මේ ප්රසංගය බලන්න ටිකට් සල්ලි දීලා හරි අරගෙන යන්න උවමනාව තිබ්බත් ඒ සතියේ විභාග කීපයක් යෙදිලා තිබ්බ නිසා නොයා ඉන්න හිත හදාගෙන හිටියේ.. ඒත් ඉතින් වාසනාවක් කියලා දෙයක් තියෙනවා නම් පස්සෙන් පන්නා ගෙන හරි ඇවිත් ලැබෙනවා කියලා කතාවකුත් තියෙනවානේ.. අන්න ඒ වගේ දෙයක් තමයි මේ වුනේ.. කොහොමහරි ඉතින් ටිකට් දෙක අරගෙන මායි මගේ ඔෆිස් එකේ යාලුවයි එක්ක බලන්න ගියා මගේ බයික් රාජයාගේ උඩ නැගලා CH&FC එකට..
1990 ගණන් වල අති ජනප්රිය හින්දි ගායකයෝ දෙන්නෙක් හිටියා.. ඒ තමයි උදිත් නාරායන් සහ කුමාර් සානු.. දෙන්නා තරඟෙට වගේ තමයි චිත්රපටි වල සින්දු කිව්වේ.. මොහොමඩ් රාෆි, කිෂෝර් කුමාර්ට පස්සේ හින්දි සිනමාවට බිහිවුනු විශිෂ්ඨම හඬ යුගලක් විදිහට මේ දෙන්නා හඳුන්වන්න පුළුවන්.. මේ අතරින් උදිත් නාරායන්ගේ කටහඬ වෙනස්ම නැවුම් හඬක් විදිහට කා අතරත් අදටත් හොඳ පිළිගැනීමක් තියෙනවා.. උදිත් නාරායන්ගේ අති ජනප්රිය පළමු වෙනි පසුබිම් ගායනය විදිහට සටහන් වෙන්නේ කයාමත් සේ කයාමත් තක් චිත්රපටියෙන්.. ඒ මෙරේ හම් සෆර්, පාපා කෙහෙතේ හේ.. ගීත ගැයුනේ 1988 කාලේදී.. අමීර් ඛාන් හින්දි සිනමාවට පැමිණි මුල් කාලයත් හින්දි සිනමාවේ හැරුම් ලක්ෂයක් විදිහට සඳහන් කරන්න පුළුවන් කාල පරිච්ඡේදයක් තමයි ඒ.. පසු කාලීනව අනිල් කපූර්, සල්මන් ඛාන්, ආක්ෂේ කුමාර් වගේ නළුවන් රඟපෑ චිත්රපටි ජනප්රිය වෙන්න උදිත් නාරායන්ගේ පසුබිම් ගීත ගායනය ගොඩක් හේතු වුනා කියන්න පුළුවන්..
විශේෂයෙන් අද ශාරුක් ඛාන් ජනප්රියත්වයේ හිනිපෙත්තේ රැඳෙන්නට උදිත් නාරායන්ගේ මියුරු කටහඬ උපයෝගී වුනා කියලා බය නැතුව කියන්න පුළුවන්.. ඩර්, දිල්වාලේ දුල්හනියා ලේ ජායේන්ගේ, කුච් කුච් හෝතා හේ චිත්රපටි මේ අතරින් විශේෂයි..
ඉතින් එදා 16 වෙනිදා රැය මගේ ජිවිතේ අමතක නොවන රැයක් කියන්න පුළුවන්.. උදිත් නාරායන් නැමැති මියුරු ගායකයාගේ කටහඬ සජීවීව අහන්නට ලැබීම ලොකු වාසනාවක් මට නම්.. එදා ප්රසංගයේ ගයපු පලමුවෙනි ගීතය වීඩියේ කරගන්න පුළුවන් වුනා මගේ ෆෝන් එකට පින්සිද්ද වෙන්න.. ඔන්න ඒකත් තියෙනවා පහලින් බලා ගන්න..
0 අදහස්:
Post a Comment